Daha önce hakkında düşüncelerimi paylaşmış olduğum kitapların Podcast yayını videoları: Bir Gençlik Masalı, Fangirl, Lola ve Komşu Çocuk, Ölümsüz Ece, Matilda, Marslı, Dönüşüm...

22 Haziran 2016 Çarşamba

Tepedeki Rüzgar'dan Esintiler: Bookie Jar




2015 yılında Youtube üzerinden yayın hayatına başlayan ve kitaplar hakkındaki düşüncelerini paylaşan Bookie Jar isimli kanalın sahibi Selis Şen ile kitaplar üzerine bir söyleşi yaptım. Tüm bu süreç boyunca her adımda oldukça sabırlı davrandığı, beni bilgilendirdiği ve bu çalışmada yer aldığı için kendisine çok teşekkür ediyorum.

Bu söyleşide yer alan bazı sorulara Bookie Jar'ın daha önce paylaşmış olduğu Soru Cevap videosundan ulaşabilir ve kendisiyle ilgili bilgileri öğrenebilirsiniz. 

Bookie Jar'ın Youtube, Instagram ve Goodreads hesaplarına aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz. 


Ayrıca kendisi ile doğrudan iletişime geçmek isterseniz; selis-sen@outlook.com mail adresinden ulaşabilirsiniz. Gerçekten de kısa süre içinde size geri dönüş yapıyor. 

Söyleşi videolarına aşağıdan ulaşabilirsiniz.





2 yorum:

  1. Merhaba! Sevdicann'ın Blog Keşif Etkinliği'nde görüp geldim,takipteyim bana da beklerim:)
    Ayrıca benim de bir Blog Keşif Etkinliğim var belki ilgini çeker diye buraya linkini bırakıyorum ve söylemeden geçemeyeceğim röportajı Selis'in kanalında gördüm gerçekten çok tatliş olmuş,eline sağlık:)
    http://benimivirzivirlar.blogspot.com.tr/2016/03/blog-kesif-etkinligi-sosyal-medya.html?m=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çok teşekkürler. Söyleşi videosu devam edecek. Bu nedenle takipte kalın ;)

      Bloğunuza da hemen bakıyorum. ^^

      Sil