Daha önce hakkında düşüncelerimi paylaşmış olduğum kitapların Podcast yayını videoları: Bir Gençlik Masalı, Fangirl, Lola ve Komşu Çocuk, Ölümsüz Ece, Matilda, Marslı, Dönüşüm...

23 Eylül 2017 Cumartesi

Tepedeki Rüzgar'ın Fısıltıları #2: Eylül Önerileri



Herkese merhaba!

Bu aralar yine blog üzerinde yeterince paylaşımda bulunamıyorum kişisel işlerimden dolayı ancak Eylül ayı önerileriyle ufak da olsa bir şey paylaşayım istedim. Bu ay da, geçen ay olduğu gibi üç Türk üç yabancı yazardan kitaplar seçtim. Çok uzatmadan kitaplara geçiyorum.

 Türk Yazarlar

1. Yusuf Atılgan - Aylak Adam
2. Sait Faik Abasıyanık - Mahalle Kahvesi
3. Şimdiki Çocuklar Harika - Aziz Nesin

Yabancı Yazarlar

1. Rainbow Rowell - Eleanor & Park 
2. Truman Capote - Tiffany'de Kahvaltı

3. Korku - Stefan Zweig



Önereceğim kitaplar bunlar. Bu kitaplardan bir kısmı ile ilgili düşüncelerimi blog içinde bulabilirsinizi, bu nedenle burada kitaplardan bahsetmeyeceğim. Mahalle Kahvesi'ne buradan, Şimdiki Çocuklar Harika'ya buradan, Eleanor & Park'a buradan, Tiffany'de Kahvaltı'ya buradan ulaşabilirsiniz. Diğer kitapları tekrar okuyup düşüncelerimi blogda paylaştıktan sonra buraya linklerini ekleyeceğim. ;)


BONUS: Sevdiğim şarkılardan iki tanesini sizlerle paylaşmak istiyorum. Şarkılara Youtube ve Spotify üzerinden ulaşabilirsiniz.

Hooverphonic with Orchestra - Mad About You

Other Lives - Black Tables

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder