Daha önce hakkında düşüncelerimi paylaşmış olduğum kitapların Podcast yayını videoları: Bir Gençlik Masalı, Fangirl, Lola ve Komşu Çocuk, Ölümsüz Ece, Matilda, Marslı, Dönüşüm...

27 Temmuz 2017 Perşembe

Nerelerdeydim? Neler Okudum?

Herkese merhaba!

Uzun zamandır buralarda yoktum. Bu süreçte neler yaptım, neden ortalarda görünmedim, bunlarla ilgili bir açıklama yapayım istedim. 

En son 2016 Kasım'da Tüyap Kitap Fuarı ile ilgili bir yazı yazmıştım. Yani sekiz aydır buralarda yoktum. Kasım ayında askerlik için başvuru yapmıştım, şubat ayında askere başladım. Bu süreçte bloga vakit ayırmam zor olacağı için ara vermeyi tercih ettim. Bu karar doğru muydu, yanlış mıydı zaman gösterecek elbette.

Askerliğimi Kıbrıs'ta yaptım (Mağusa'da). Gezmeyi seven birisi olarak Kıbrıs'ı görme fırsatı yakaladığım için şanslı sayıyorum kendimi. Kıbrıs'ta yaşam ve askerlikle ilgili sormak istediğiniz konularda aşağıya yorum bırakabilirsiniz. Bildiğim kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım.

Şimdi, gelelim bu süreçte neler yaptığıma. Elbette asker olduğum için çok fazla vaktim olmayacağı ve kitap okuyamayacağımdan endişeliydim. Ancak bu süreçte hem bol bol kitap okuyabildim hem de bol bol yazı yazabildim. Okuduğum kitapların listesini aşağıya yazıyorum. Bu kitaplarla ilgili yorumlar gelir mi, gelmez mi şu an bilemiyorum.


Kitapların Listesi:
1.Sayuri - Carina Bargman
2.Hayata Rövaşata Çeken Adam - Fredrik Backman
3.Sineklerin Tanrısı - William Golding
4.Dr. Jekyll ile Bay Hyde - Robert Louis Stevenson
5.Katip Bartleby - Herman Melville
6.Son Kuşlar - Sait Faik Abasıyanık
7.Aylak Adam - Yusuf Atılgan
8.Kuyucaklı Yusuf - Sabahattin Ali
9. İçimizdeki Şeytan -Sabahattin Ali
10. Değirmen - Sabahattin Ali
11.Çakıcı'nın İlk Kurşunu - Sabahattin Ali
12.Yeni Dünya - Sabahattin Ali
13.Sırça Köşk - Sabahattin Ali
14.Kimsesiz Çocuk (I-II) - Hector Malot
15.Flamenkonun İzinde - Jason Webster
16.Büyücü ve Hokkabaz - Laura Amy Schlitz
17.Baba Evi & Avare Yıllar - Orhan Kemal
18.Kuşlar Yasına Gider - Hasan Ali Toptaş
19.Gazi ve Fikriye - Hıfzı Topuz
20.Cinayet Şirketi - Jack London
21.Selvi Boylum Al Yazmalım - Cengiz Aytmatov
22. Küçük Bey-Soseki Natsume 
23.İki Şehrin Hikayesi - Charles Dickens
24.Beyaz Diş - Jack London

Fotoğrafta olmayan ama o dönemde okuduklarım:
25.Yıldız Gezgini - Jack London (Kitabı hediye ettim)
26.Vahşetin Çağrısı - Jack London (Kitabı hediye ettim)
27.Korku - Stefan Zweig (Kitabı hediye ettim)
28.Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo (Kitabı hediye ettim)
29.Gümüş Gözyaşları - Kristin Hannah (Kitabı kaybettim)
30.Dual Image - Nora Roberts (Başkasından ödünç almıştım)
31.Şişmanlayamayan Sumocu - Eric Emmanuel Schmit (Kitabı bulamadım)
32.Elveda Alyoşa - Oya Baydar (Başkasından ödünç almıştım)

Blog ile ilgili bir takım düşüncelerim de var elbette. Blogda bazı yenilikler yapmayı düşünüyorum. Bunların neler olduğunu ilerleyen zamanlarda sizlerle paylaşacağım. 

Şimdilik tekrar buraya dönmüş olmanın mutluluğunu yaşıyorum diyebilirim. Arayı çok açmadan yeni paylaşımlarda bulunmaya çalışacağım.

O zamana kadar, kendinize iyi bakın! ^^

2 yorum:

  1. Hoş geldiniz ve hayırlısı olsun :)

    Bol bol güzel kitaplar okumuşsunuz, umarım daha da okursunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben de okuma tempomu düşürmemeye çalışıyorum elimden geldiğince :)

      Sil